Вітаю!

Всім привіт! Вітаю Вас у своєму блозі для справжніх Жінок!

«Таких блогів у Всесвітній мережі вже занадто багато» подумаєте Ви і… будете праві! Тема жіночої краси, стилю та розвитку внутрішнього світу завжди популярна і має своїх читачів. У своєму блозі я спробую віднайти формулу ідеальної жінки! І не сперечайтеся, ідеальною можна бути – для свого чоловіка, для своїх дітей, для своїх прихильників та друзів!

Ідеал – це поняття перш за все, філософське, тому і відноситися до розкриття цієї теми я спробую також по-філософськи!

Тож, запрошую до світу справжніх ІДЕАЛЬНИХ Жінок

04.02.2015

Кількасекунд сучасного кохання зпершогопогляду

Я бігла вся в милі, як завжди думаючи, що не встигаю нічого зробити із запланованого списку! З роботи вдалося вийти майже в шість, а не як завжди – після восьмої, коли охоронці невдоволено усім своїм виглядом натякають на те, що вже дві години як їх особистий нічний час, який вони влаштовують за своїми правилами!


Але зараз все одно в моїй голові перевертався з кінця в початок і з початку в кінець список справ – купити ватні диски, забігти до Галі за подарунком для мами на восьме березня, дописати частину піврічного звіту, який не встигла сьогодні, купити щось поїсти… О, точно – нарешті поїсти! П’ята філіжанка офісної кави – не в розрахунок, а все інше, що бачив мій шлунок за сьогодні – нашкрябані в кишені залишки кеш’ю, пів бутерброда із вегетаріанською ковбасою, розділений з домашнім улюбленцем – котом та маленьке бізе, подане до кави у офісній кав’ярні… Мій шлунок почав активно працювати над своїм власним списком, що б він проковтнув прямо тут і зараз, не чекаючи на домашній салат «з-чого-прийдеться»!

А навколо – безкінечні лотки із їжею: домашня випічка, шоколад ручної роботи, кілька фаст-фудів поспіль… Моїми очами повністю і незворотньо заволодів шлунок, я більше не бачила нічого перед собою, а лише тонни їжі навколо себе…

І саме в ту мить, коли моє тіло перевищило швидкість моїх очей, які відділяли голову від тулуба і повертали її слідом за шоколадним раєм всім корпусом  відчула сильний удар…

Отямившись повернулася на причину моєї зупинки і, відкривши рота, почала розглядати цю причину – мабуть метри два зросту, із сотню кілограм живих м’язів та, головне, очі… я побачила очі своєї перешкоди…

І саме в цей момент занурилася у них вся! Якби я була письменницею, то неодмінно би написала про те, що заринула у глибину цих блакитних очей… Але я не письменниця і нікуди не занурювалася, але подумала с полегшенням – нарешті! Нарешті і моя випадкова зустріч, яку я чекала чверть століття, прикриваючись байдужістю до особистого життя! Нарешті місце усіх моїх котів замінить чоловік – випадковий незнайомець, з яким мене звела доля! Нарешті я можу так само як і Ніна із відділу кадрів та Юля із ресепшена розповідати як «мій» сьогодні розкидав шкарпетки по всьому дому…

Нарешті!

Я побачила як почали розкриватися вуста моєї перешкоди і мого майбутнього щастя із яким я подумки вже народила двох дітей – хлопчика і дівчинку, і вся перетворилася на увагу…

Аж раптом відчула легкий штурм у плече та голос «мого» майбутнього розкидача шкарпеток:

-         Не бачиш куди преш, кобила?


Лівою рукою я підняла свою нижню щелепу, та, трохи зменшивши швидкість побігла далі, згадуючи свій список справ… І ще треба купити корм для котів…  

Комментариев нет:

Отправить комментарий